PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Friday, May 28, 2010

asam pedas ohh asam pedas

asampedas.asampedas.sape suke angkat tngan. ~.~ xsuke xyah angkat tngn.xtahu r nak cite ape.tp ape y aku nak cite ni dtg dr ape y aku tpikir sejak smggu aku duk kmpgatok nih.emm ape aku dpt?
what i think that's what i write
aku bosan duk kmpg nih.xde keje nak wat.hari2 bangun nampak pokok.hari2 bangun nampak pkok.but its ok la.sbb mgikut tarikh lahir aku bak kate Miss Dila aku akan calm n confident dgn kaler hijau.dats green!!!! tengs Miss tunjuk ajar y dh diberi! sbb 2 aku suke sgt kaler hijau.kalo korg2 y 1 class ng aku kalo prasan aku salu pkai baju wane ijau.xkan korg jek nak confident.aku pon nak gak an.lg2 bile presentation.waahh teringat presentation sal Tesco.fuuhh kne speaking!!yang tak caye nye cary mark aku lg tinggi dari Syikin!! aku sgt suke2! even Syikin is my partner n also die 2 teror BI tp nape aku tinggi dari die.. so Alhamdulillah la dngn ape yang aku dapat..semoga berjaya Cik Ika.aku doakan ko hehe.. *.* alamak aku tersimpang jauh dri tajuk haha.kite continue balik.so skrg pon aku kat kmpg kuh y tcinte ye..nak di kate la ni.favoret asam pedas.so bile balik kmpg memg atok pmpn aku hari2 masak asam pds..korg mst kate xboring ke..memg xboring.dah jd tradisi la senang cite kat kmpg aku nih lauk UTAMA asam pedas yang pekat lg mengancam wahahaha.baru nak tukar lauk lain tomyam ke kan,tgk2 atok lelaki aku balik dari pasar bawak lauk asam pedas.adoi... smggu nih 4 hr mkn asam pedas.kadang2 aku jemu la weh!!! tp atok aku xjemu..adoi melarat dah ni ng family nih hihihihi
aaaa baru hari ni aku dapat mkan lauk tmyam 2 pn lepas dipujuk dirayu kat atok pmpn aku hahaha kalau x mkn asam pdas lg la aku hr nih.. punya la byk aku mkn..
tghr mkn.ptg mkn.mghrib mkn.ha ni mlm aku xmkn lg.lapar dh ni
lapa.lapa.lapa.lapa.lapa.lapa.
hah!xtau nak cter pe lg..so aku nak tgk tv plak.

~chow~

No comments:

Post a Comment