Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Thursday, June 10, 2010

coklat n ungu

mcm bjanji je kite pkai baju ijau same.hehe melawa nak g tgk cikgu fiza kawen ng cikgu rejab

ai lame nye rase x berbloging nih.duk kmpg ni payah nak un9.tenet slow gler.so jd xde mood nak un9.seminggu ni byk btol bende jd.mcm2 ade!! ala aku xtahu nak cite kat sape.serbe slh nak cite kat sape2.tp bende yg happen ni aku mcm dpt rase ianye mcm 1 petunjuk dr Allah. aku xtahu what should i do now.Ya Allah! permudahkanlah bagi ku lalui ujian ini.... perlu ke aku lakukan sesuatu n korbankan sesuatu? tp pengorbanan ni akan kecewekan 1 hati yg ikhlas menyayangi seseorang.

so by the way, tomorow is tomorow! home, here i come!! lame xbalik rmh.nak un9 puas2.no line lembab.no colaps.no sengal.no sakit ati.1st aku rase nak shoping.elaun mara RM535.50 aku xsentoh ko lg duit.fulus fulus sgt byk.smlm ade pasar kt kmpg aku nih.nenek suh beli buah2.dah alang2 aku pn pusing 1 pasar.penat wooo!lame xjln sorg2.pusing2 berbaloi..tgk tdung.sgt2 murah.alamak duit xbwk byk.aku balik la dgn sedihnye ati ini.cume bwk buah jek. =[ so aku pon balik borak2 ng nenek tdung cun.. ceh nenek aku jeles. last2 die bg lampu ijau soh g pasar balik g beli tdung haha aku pon dpt fulus RM 100.wooohhooo!! hatiku gumgumbira nye...lalala dpt duit.. come back to pasar.i'm coming again.tdung!! lame hoo aku ngendap n usha segale gerai kat sane.2 helai aku beli.coklat n ungu.. tdung ala2 ariani tp murah beb! fuuhh aku puas ati.tdung ungu nak pkai g tgk pkcik kawen.tdung coklat??? nak pkai g ane? xtahu

so ape aku ptot buat bile dh jejak kaki kat jb?salu bile aku balik dr kmpg, smpai je kat jb aku teros kuar ng min ( Siti Aminah bt Setu ) .tp esok ape aku nak wat? window shoping xbest tp klu nak usha harge bleh gak an. baju kasut beg kfc.alamak min msg aku!mcm tahu2 jek aku nak balik.so min aku dah gtw ko aku balik esok.ko mcm xsaba jek nak kua.. jum tgk wyang.haha min aku xsaba nak tgk Lagenda Budak Setan.bawak tisu byk2 eh..lme la xnagis hehe 0.0
so min kite kuo together gether isnin ea?oke settt!!!!

p/s:waiting me next story yaa!!



No comments:

Post a Comment