PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Friday, June 25, 2010

Hadiah 4 aniversary?

hai readers! ase lame tau xwat cite y best an.n actually aku xde cite best pon.duk termenung jek pikir dh nak balik KB! argh! xsuke la! em lgpn xlame lg tggl sebulan aniversary KAMI. very suke maa! *-* tp kan bile aniversary ape y ptot nak bg kat patner ek? puas dh aku pkir nih tau..ape2 jela kan. asalkan bahagia n berkekalan. Ya Allah Kau kekalkanlah hubungan kami ini. Lindungilah kami dari dugaan DuniawiMu ini Ya Allah.... AMIN....
this is some tips for u all, ur lovely partner dat i got from utusan malaysia
Tip Kekalkan Hubungan Cinta
cinta yang datang semulajadi adalah yang terbaik
tip 1:Tiga kata ajaib
mungkin ini adalah kata-kata ajaib yang boleh diucapkanselama-lamanya. sebaiknya anda tidak perlu menanti si dia mengucapkan perkataan 'i love u'. ini kerana anda sendiri sudah mendengar luahan cintanya melaui sikap dan tingkah lakunya.
tip 2:Hayati hubungan anda
walaupun si dia sudah lame berada gengaman tangan, anda masih perlu menghayati hubungan cinta ini sehinggalah anda an pasangan benar-benar serasi dan selamat.
tip 3:Teruskan kehidupan normal
jikan sebelum anda bersama dengan si die, anda begitu aktif melakukan aktiviti luar misalnya bersukan, maka teruskan aktiviti riadah itu. perlu diingatkan, anda tidak perlu mengubah gaya hidup normal semata-mata kerana cinta si dia. pasti, anda perlu berbincang mengenai rutin harian anda dengan si dia.
tip 4:Jangan terlalu romantis
romantis adalah satu perkara yang indah dalam perhubungan. ia adalah ramuan yang penting untuk mengekalkan hubungan. jadi, tidak perlu dilakukan sepanjang hari.
tip 5:Komunikasi secara terbuka
komunikasi adalah penting dalam membina kebahagiaan dalam hubungan intim.cuba fahami keinginan dan peribadi pasangan.
tip 6:Jangan kelam kabut
jika naluri si dia bersikap ramag mesra dan mudah bergaul dengan masyarakat sekeliling, anda tidak perlu kelam kabut, panik dan bersifat kebudak budakan. ingat, hati si dia tetap milik anda.
tip 7:Peka perkara sensatif
pertimbangkan dahulu masalah jika anda ingin menyelesaikan perkara2 y sensetif. ingat situasi semase, keadaan sekeliling dan kenali hatinya. anda pasti tidak ingin membuatkan si dia berasa malu terutama di depan orang tuanya.
tip 8:Biarkan hubungan melewati dugaan dan cabaran
perkara ini akan membuatkan hubungan anda tidak membosankan. pelbagai cabaran hidup juga boleh dijadikan kayu pengukur untuk menguji hubungan anda. perhatikan sikap si dia ketika berdepan dengan masalah.
penting!!! cuba kawal tekana perasaan anda agar diri tetap tenang walau apa perkara sekalipun.

No comments:

Post a Comment