PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Friday, August 20, 2010

:-(

hoho..knpe ye?knpe ape? ish!
badmood night.terase hati?xtaw la nak kate.sume xrase epy
rase sunyi.pkwe aku mane? knpe aku x g dating dgn die?
aku xnak komen pape
apeaku rase sbnrnye nih
mcm 2 kot.
kadg2 menangis tanpa sebab.tp knpe la kan.
aku tersentuh ng mcm2 perkare.same ke mcm y aku kate td y aku tgh trase aty?
aku trying utk blajr bersabar.
tp sabar2 aku ade tahap jgk.aku xnk jd mcm dulu sebab aku asyik bersabar pendem je ape aku rase sampai org pijak kple aku n mcm2 kat aku. mcm2 halangan.dats my old story. the very2 bad story.some of my life kot. coz she still infront my eyes.hate her!!!siyes...
for her,dont think dat i da forgive u for wat u have done to me n to all my life in 2008 n 2009!!
i can still crying crying n crying..
huh! dis burden for me to accept wat hapen
abg i'm so sory, u noe for wat oke..
was 2 years dis hapen to me
still can't accept oke2!!!


aku xkan tegur ko utk selame2nye..
kau dah hancurkan hidup aku dgn die..
kau sgt KEJAM!!
kau mcm setan kau tahu x...
bile aku cite kat org, sume xcaye sbb muke ko nmpak baik...
but the reality nye... aku yang dah rase ape yang ko penah buat pd aku..
kau memg xserikk!!!
skrg nih ko nak kebas pkwe kwn baik aku plak???
ape ko ni xberhati perot ke hah!!!!????
org xkacau idop ko an...
aku tahu r bapak ko kwen lain... nak bls dendan ke ape???
pergi mampus r
kalau ko xhbis2 nak kcu aku lg pas ni even hal ni dah 2 tahun berlalu, aku tak teragak nak bgth mak ko oke!!!


aarrghhh!! ape ni ika..
xpe2 dr aku pendam baik aku release kn. ok ika kau kene sabar. kesabaran akan membawa kebahagiaan akan datang ok..
2 sume dugaan dr ESA.. tenangkan diri ika ye... jgn tension sgt... biakan je HER tu mampus dgn "penyakit" die tuh.. haha teringat alasan die dah nak mapus lg 3 bulan kot(tak ingat) tp still idop dah 2 tahun... org jahat memg susah nak mati even ade sakit...

ok kot skrg..chow

No comments:

Post a Comment