Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Sunday, August 22, 2010

ini baru "rawk" KPTM KB

haaa ini die KPTM Boleh!! cayalah...
sape y kalah tu booo sama die hahaha :D
The Green Warrior
tahniah2..blum ade lg perlawanan ape2 sal kptm yg masuk paper an..
so bawah ni dlm akbar Sinar Harian bertarikh 21 Ogos 2010
aku bkn stakat nak promote kolej aku.. malah aku berase sesgt2 lah bangga dgn kolej ni even kolej kecik pon. jgn ingat kolej KPTM KB juz ade kolej nursing je ye...
kami ini ade cume xglamor je coz dlu asyik cakap sal koleh kemumin je kan dlm berita tv.
bawah ni pakk akhbar dalam Kosmo bertarikh hari ni 24 Ogos 2010
DPP juara bola sepak KPTM
group kami are the best forever n ever!! memang kenangan giler kat stadium nih oke!! =]

group dpp ktorg ade same x ng MU? hahaha myna.. try to answer my question ok.. anyway, happy birthday syg.. i love damn much laa.. lalalala hee~~


wahh!! piala dunia kami!!! disponser kan oleh HAPPY!!
myna!! aku semakin minat kpd MU nih.. aduh..
knpe ye? ko xmrh aku?? haha ape la akn..





p/s:nantikan story aku sal program anak angkat ye..msti gempak punye DPP sem nih.. aku adalah anak kepada TUAN HAJI??? hahaha

No comments:

Post a Comment