PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Saturday, February 12, 2011

kerje oh kerje ! seronok nye kau !


assalamualaikum.lame bebenor den xbg salam bile nk share story! ya Allah lupe semuanye HAHA :)
jgn mare ha. ok2 xbuat dah. :p hehe just nk share something y realy fun n xcited jgk la pd aku. oohh my work! Li aku di KPTM

emm mybe da 3 times aku ng diana kne siapkan brocher for promotion KPTM. n the last preparation for "Jom Masuk U"
12 & 13 feb 2011
very interesting
kat kelantan ia diadakan di Kelantan Trade Centre (KTC) di Kota Bharu.
so booth kami di tingkat 2 bahagian dalam.
ramai gler org aku g smlam.
tp sgt2 sronok! ~.~ byk pamplet aku dpt n beg!! smlm dpt g ng Suzy je. Nina 2 sebok nak tgk hindustan die kate.. ishh

so today, i've done this
taaadaa!!

(1)

(2)

(3)

mggu lepas penat prepare tok MQA n UUM. then hari ni for promotion in Besut!
giler ahh aku ckap! angkut barang dari stor g masuk opis!!

mug, flyers, calender, n byk lg!
for those people y stay area Kota Bharu, ayuh2 le ke KTC ye
jgnlepaskan peluang utk cntnue ur study oke!

No comments:

Post a Comment