PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Friday, March 18, 2011

Jom Join Bloglist Yuyu Zulaikha 2.



Assalamualaikum ^_^

hai korg! wahh da lame giler an aku xpost entry!
kemalasan aku ditahap xboleh dikawal lgsung oke! :)
aku pagi2 dah le bngun lambat hehe "coti oke" dgn lptop aku pon yg still sleep kesian plak nk kejut die hee~
terpkse kejut sbb nk tgk folower aku buat entry terbaru sal ape kan
so terbace aku sal Yuyu Zulaikha yg buat sal
"Jom Join Bloglist Yuyu Zulaikha 2."

ish xpenah la kan aku join2 bende nih
aku terase mcm nk try la
ye la kan aku still anak kecil yg baru tahu erti blog nih even da lme bukak!

ha ini die banner nye ^_^


comel kan die!

1st time tgk vlog die kan, wahh cantiknye die! kan3!
sape2 yg nk join meh la. n nak lebih kenal lagi Yuyu Zulaikha meh! click sini oke! ^_^

aku sayang korang sume
Yuyu Zulaikha pon sayang korang sume jgk ! http://www.cute-smiley.com

No comments:

Post a Comment