Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Monday, May 30, 2011

kau da knape?

eh kau knpe hah?
xtahu ke xsedar diri?
kau xpenah pikir ke y dlu kau bengap?

SEBAB kau xcdent die hari2 jage kau kat hospital
SEBAB die la kau cemerlang SPM
SEBAB die la kau dapat matrik
SEBAB die la kau masuk UiTM

kau xsedar ke sume nih
bile da berjaya kau tinggal kan die mcm tu je
aku ni dlu perhatikan kau dgn die.
bersemangat die ajar kau supaya kau berjaya dlm SPM
die bg kau madu kau bg die taik ayam eh !
kau memg lelaki xgune.
sumenye mempermainkan perempuan !



mood : xde mood, haha!

2 comments:

  1. memang lelaki tak kenang budi! chait!

    ReplyDelete
  2. kureng hasem ! memg ! xhargai lgsg !
    haha !
    @iekasub thanks for ur viewing !

    ReplyDelete