PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Monday, August 1, 2011

heee =D


agak lame jgk kan aku x post kat blog
bukan agak lame. memg terlalu lame weh ! :P

well aku kan mls dlm segale hal
so hari ni baru terase nk bukak blog n fb.
setelah sekian lame menyepi, aku bukak la fb. n terus ke profile kwn baik aku c myna tu
haha ! ape ke bende tetibe bukak profile die.
ntah !

saje kot nk tgk wall die. mane tahu le LIKE pape kan
so terjumpe 1 web YG PASTINYE GILER2 !

GILER KENTANG

haha. web ni agak da lme cume aku y ketinggalan zaman kot
zzz

terjumpe 1 article y aku minat
about world

Israel

32 rahsia Israel yang perlu anda tahu


korg klu nk bace just go to the link y aku da link kat ayat diatas ye.

emm mcm2 dunia. sudah akhir zaman agaknye
kekejaman di mane2.
xbeza jugak dgn malaysia even xde peperangan
tp peperangan manusia dgn haiwan !

kekejaman terhadap kucing !
sungguh kesian aku tgk kau kan kucing.
di akhirat die akan mendapat balasan kelak :)

ok2 c 4 d next story 1 chill with me bebeh ^-^

No comments:

Post a Comment