PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Friday, May 21, 2010

lalalala



adoi lame gler aku tak writing ma blogist!! ape cte nak wat pon tak tahu cuti2 nih boshan gler tau tak! memang tahap cipan gaban sume ade ~.~ ape r. dh la lgsung tak rancang pape aktvt nak wat cti nih . pe la ika ko baung mse jek . blajar la wat kek ke . masak? bkn ke aku dh pndai msak!
ASAM PEDAS!
keje hari2 tgk novel novel novel
tak pon un9 un9 un9
memang xde keje.layan jela dari xde bende nak wat an.ni r novel r tgh layan. adush!
komen ckit beb:
1. Ceritera Rindu - bleh tahan jalan cite die pasal some1 y khlangan mak ayah die.hdup sndri smpai mampu masuk u . pasal CINTA die best gak.alah tak pandai la nak cite citun ni.beli bace urself oke!.
2. Senafas Rindu - tp an novel y ni xbest ckit.mcm mnyesal pon ade gak aku beli.hbis duit aku.bosan ckit.ish tak baik kan.y buat aku nak beli bku nih coz ade watak name cam aku hahaha! Shafika pastu ade plak hero die name Fariz! mcm nak kat name Faiz kan. nak kat same ma luvly cintun aku!!
urmm dont judge a book by its cover

orang kalau dh xde keje memang serabot tol! hbis blik aku bsepah sbb lyn novel ng facebooking!!
xlayak lgsung! haha aku bkn pmls tp pmls gak hee~

hah! nak! ade1 lg keje aku wat tp bosan weh!aku kne kire markah paper exm.cish kek! umi dah tande an ko aku tggl kire sum of mark jela.umi mintak tolong cian plak beratus2 dah tande.
kesimpulan aku dapat:study hard2 ye ika!
ade ke bdk2 ni drpd 50 full mark juz dpt 14 je.punye la keparat!nampk sgt tak tahu bace wahahahaha o.o geli ati tol an~~

alamak ai.mlm2 gni aku mgarut meraban dh la.xleh tdo!!
~chow~

No comments:

Post a Comment