PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Friday, May 21, 2010

xde keje tol



argh!xleh tdow lg.insomnia hate dis!!!!
ape bende r hr2 gni.hr2 jge im(adik last) ble umi balik sekolah lewat.hr2 la kne teman die tgk cte.hr2 kne wat kan susu tok die.oit ko ingat aku sape.ishhh~!!
ni nak cte ckit sal im the chumelest nih even dh 4 thun tp die ni kan haha lwak la nak cte...die ..die..pelat hahaha!! next year nak tadika dh tp otak bijak woooo..~~
paling aku bosan mentang2 die tahu die adik, manje la sgt.kacau ckit wat2 mrjuk hehehe tp perangai die jgk y aku rindu bile aku naik sem nt heee~~ (*.^)
ade 1 hobi die ni y aku tak tahu la kalau bdk sbaye die shuke ke x
hari2 die bangun tdo mst ingat kmpter.game.or.die punye cite....
kalau bdk2 knak2 lain suke tgk2 katoon an,,die n suke jgk tp jarang sgt tgk yang pelik die suke tgk cite2 lame alahai black white tuh!
hari2 tgk cte y same xjemu..aku plak y bosan kne teman die hari2.mampui ohh!

ni r keje die.die xkisah kalau 1hr 2 ulang cte y same jek!
ayat die=kakak jum tgk cite, teman kan lah abg nk tgk cite.
yang tak tahan nye die tu adik tp bahasekan diri die ng abg hahahahahahah!
puas gelak beb!
ermm pape pon die adik aku an.baik bruk die adik aku jgk..
akak syg abg sgt2...! ~.~
gudnite nak tdo zzZZZ
~chow~

No comments:

Post a Comment