PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Wednesday, July 28, 2010

Bayangan Rindu by Anis Ayuni

salam


mari mulakan bicara mlm ini haha skema suda aku!


1st Q:knp aku xtido lg?
suda mlm ni ika.esok clas kul 9 tau.mau pintu dikunci ke.xmau2.klu xmau cpt tido!!
oke akan tido stelah puas memblog oke! ahh..coolblog~~yeah lame xbeli
aku punye kwn suda mule membeli coolblog oke stelah dipromote oleh Cik Ika Green =)


hari ini aku xsmbung lg pon kisah kaisara haha bukan 2..kisah novel y dah sebulan aku pinjam asyik nak continue jek kat kaunter lib..alahai bile mau hbis bace daa~~
cepat bace cpt hbis la ika oi.. lg 1/3 je lg nk hbis...chayok2..



hah ni die novel xhbis2 lg bce. alah agk nye ko ni xsesuai bce novel kot.bce xpenah nak hbis.pe dah!!

bkn ape, tikah suda novel y ke5 tp aku 1 pon xhbis2 lg hahaha o.0 xsesuai!!




korg semangat bace.. gud2!!
jgn nak tertangguh bace.cpt kejar tarikh 2 hb kne pulangkan balik novel tuh. ANDA kne sedar

No comments:

Post a Comment