Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Sunday, July 25, 2010

some??

mlm2 nih rase nak merepek je an
ntah la pe pon mcm2 rase bile tgl lg 4 days.
faiz & ika
our aniversary 2nd. Alhamdulillah~~
rase rindu sgt ni tau cz even hr2 jmpe tp xbkesempatan nak kluar bdue!
rindu nak kluar dgn die... ='(
smggu ni jgk die xnyanyi lagu tok kite dh.
ololo lg sedih . sayu seh .
. . . one fine day . . .
i've suprise for u abg
the big suprise mybe
i pcaye u can love me forever n never end
dis can make u happy
some 'bachmark' for this aniversary myb!!
yeah!
i believe! i believe i can fly! lalalala....~~~
so this is the rite time utk i balas pgorbanan u abg pd i slame ni
oloh!! ouch!! belog aku udah bengong!! mls aku mao lyan lg!
laappy aku sgt bijak tp berokband aku xbijak2 lg. line berok sgt lembap. nt kwn la ng kure2 ye~
ahh! sungguh uduh template aku...
aniversary aku dpt ape ek?
tertnye2 nih
hamster?yeah! really like kot..
tikus putih nih aku xpandai jage la . mcm ne nak dpt hdiah tikus putih! apadah kamu ika..
Suzuki Swift?
waaahh..my dream become true klu dpt kete tuh mse aniversary! realy touch sey!
sgt best.. hanye angan2 mak jenin suda aku ni...
myna:
aku sgt bsimpati dgn ape story y dah ko cite kat aku!
yeah . terkeluar 1 secret dr ko n aku dh tahu! hahaha
its ok syg! aku ade aku ade~~kuat kan smangat kamu yee. . . .
tawakal dan segalenye serah pada jodoh oke!
ngtok nyee.. time 2 sleep kot! bintang timbul dah..
gudnyte :)

No comments:

Post a Comment