PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Friday, September 17, 2010

dolu-dolu part I: before cuti raye

raye ohh raye!! i love it!!
raye sgt best..
fuh kenangan di Hotel Raudhah di Kota Bharu Kelantan..
sgt9 best kot
last kitorg buke skali,..almaklum dh xjmpe pasnikan.
so!! next sem juz LI n then enjoy bebeh!! :D
ni puase y last la bg ktorg.
ala lupe2 nak perkenalkan soli2 ma.. bawah ini gua punye pakwe oke!!
romeo ng juliet mau bersantap ade olang mau tangkap kami punye gmbar woo..
agak2 baru dah cun n sepadan kan?? haha lol~~

itu masham udah curi hati gua woo... die ade kunci aku punye mangge kat ati aku... so die curi dulu.. bgus2...

siapakah yang akan khwin dulu antara 3 pasangan ini? kite nantikan beramai2 okeh!!

.
.
ika + faiz = ?
.
.
.
fiera + sham = ?
.
.
.
ana + man = ?
.
.
.
tunggu.......!!!!!!!!!!!!


makanan yang enak lg sedap menjilat jari ku!! nyummy2...



alamak nyah..ape ko buat tu nyah!! ohoi hoi~~


hahaha aku nmpk tggi sikit la.
adakah aku suda tinggi? weeee~~


oke! snap!!! click......... yes dapat!!

ceh korg!! ok aku faham.. amik la gmbar lg byk... ini baru knangan beb!!!







No comments:

Post a Comment