Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Monday, September 27, 2010

dolu-dolu part II:gotong royong

canggini citenyer
cewahh!! mcm gempak je an.haha.xpe pe pon actlly setakat nak penuhkan entry hehe
hah?best x raye korg hr tuh? aku? best jgk la kan. so ni entry before eid oke! bkn after eid. after eid aku mskkn dlm part III nt ea.
so kite mulekn sblm balik kmpg
fuh 1 rumah bkerje keras bergtong ryong mgemas uma yg sbesar mane nih. hbis sume dh di selongkar oleh ktorg kat uma anak2 umi bekerje keras ok. ~~ :)
dah mcm bru pindah rmh plak an dlm gmbar nih. tol x? KOSONG!!
aku memanjat tngge yg tinggi mcecah awan tuh memasang lgsir..
sgt penat oke!!
umi kate:kalau wat keje nt umi bg upah angpau ea..
hehe aku pon dgn smangat wat la pape pon. y xpenah dibuat pon aku membuat haha
nk tgjuk y aku nih anak yang bail lg rajin heeh!!
penat la taip entry,tgk la gmbr bwah ni je eh..



kuih y wajib ade every year!! cz sgt simple like simplysiti hahaha


esoknye samapi la ktorg kat uma atok kat Sg.Balang Muar, 2la pasalnye ialah aku penat la weh.. sori la atok syg ye.. ika penat la nak wat keje. nak tdo sampai tghr leh x?hehe ala boleh la atok eh hehehe...mengade2 la cucu atok sorg nih.
die je nak bersungut. org lain oke je.. hehe
cucu sulung mcm aku ni memg mengade2.haha LIKE2!!!
aku terpakse merajinkan diri sambil mengeliat terus ke blik mandi. huhuh!!sejuk kot...aduh aku mengelatar sey...mgigil sejuk air...
dibawah:

aku suke kuar teman abi g borong..yeah2 borong barang nak wat masak lauk tok lauk ketupat... ini die hah!!!! daging fresh lg nyaman.. haha nyaman kepale otak ko.. busuk siot!!!!!!
bau daging n darah!! cish! abi mau beli ekor.tp byk sgt.takot xhbis.. so abi terpkse tukar n beli bende lain. y jadinye is: abi g beli lidah!!
au au au
geli sey..!! sumpah!!
sape nak pegang lidah lembu tuh??haha aku xnak ok.FULLSTOP!!


ohh pakcik.. sedang potong kple lembu.. ayoyo lg la aku geli..

aku sorg je kot y xpandai wat ketupat hahaha
ade ke aku heran klu xpandai wat pon.
bak kate adik aku:ala kakak kan kaye, org moden beli ketupat segere jek mc kakak.
ceh die mgate aku r...
xpe2 aku tersengeh2 je dpn dorg

hah ni die!! ketupat dorg dah siap... hidangan di pagi raye yang best..
bye:::smbung wat asgment la ika.Pemalas tol ko eh!! :P

No comments:

Post a Comment