PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Tuesday, October 19, 2010

Dikir Barat Di USM

ok2 meh aku cite kan sal ni ye..
pd mse nih.. siang aku g Lata belatan berpicnic ng member..
mlm nye aku berpkse kan diri nak tgk wakil kolej aku g antar wakil ke USM kubang kerian tok pertandingan dikir barat. soo faham kan? hehe..
bwah ni our best part yg sempat di CLICK oleh AKU ye.. heee~~(even bukan aku pn) haha
aku pn sbnrnye xpandai nak cite sal tradisional org kelantan nih. dikir barat la pape pon aku xtahu nak cite caner n aku pon xfaham hehe..
klu xsilap yg bwah ni pkai mcm baju nak kwen ni mcm TUKANG KARUT la watak die.. agaknye kot ntah la weh haha.. aku mengarut nt kang!!
soo lihatlah hasilnye..


mad ng sharul pon ade jgk ehh!!


No comments:

Post a Comment