Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Saturday, November 6, 2010

dupdup dupdup!


hehe 2 la aaiishh!~ aku berdegup degup
dupdup dupdup..
ha ape kehal nye ni haaa?
2 la nak cite nye..
ala bukan ape. nk cite nye aku ni xsbar nak balik jhor.
2jela hoorreeyy!
ok2 gni cite nye aku panjangkan lagi eh.
y sptotnye esok aku exm kan. 8hb smpai 14hb.
tp atas arahan naib canselor exm aku tunde!!
tundenye 22-28 hb nt
so aku akan dinner dulu 14 hb nt baru exm kan kan kan korg!!
huuu~~ :)
syoknye lahai gni...
memg THE Best la tarikh tuh!!
terbaik gituh!
tp kan klu ikt kan aku xbalik jhor jgk..
tp sbb ade kenduri khwn pkck aku kat uma atok aku kne la balik tolong kms2 rmh.
~.~
aku balik KB nt lps knduri 13 mlm tuh cz 14 aku da ade diner
mslh skrg haih!aku mcm raye haji kat ngeri org je.. bkn kat jhor :-(
nak balik nak balik!! xbleh xbleh alaaaa... =[
so tggu jela esok mlm aku akan balik trus ke BP xsggah JB dh hukhukhuk =(

No comments:

Post a Comment