PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Sunday, November 7, 2010

terbaik ahh!

tu die!! cayalah
The Red Warrior
eh2 aku kan ank jati Jhor! hehehe xmau2 aku xknal pon pemain jhor.
pemain klntan je au knal haha
2 la namenye kesan dr duk klnatan.
haha
penduduk kelantan byk didedahkan ng pemain sume.
rase dekat dihati.. sokmo wat promotion ng pemain sume
so Congrats kpd pemain pasukan bola kelantan sume..
cayalag la korg an..
msyrkat klantan memg byk suport pemain sndri
2 yg bile tgk kat bikut jalil very2 menakjubkan!!

ok korg nak tahu feel aku plak an?
bile separauh akhir 2mggu lpas tua an
aku ni kuar la ng buah hati pengarang jantung aku si faiz syg. dh le tgh2 lwn ni kedah ng klntan
aduh terlepas nt nak tgk bola..
2 die pusing satu KB nak cari kedai yang bukak astro. nak kate byk 2 memg la byk. tp prob nye.. PENUH!!!
xde sehabuk kedai bkak astro yg kosong
klu kdai yag bkak tv1 memg la ksong byk tp xmau tgk N9 ng Jhor fc.....nak tgk Klntan ng kedah
alkisah ni mase 2 weeks ago la
but 1 week ago ni an
aish xmau aku tgk sorg2 kat blik..
2 die staf kolej nak bukak LCD kite tgk ramai2.. haaa lg TERBAIK ah!!
nak di kire kan hehe 5 org je girl y tgk bola kat ctu tmasuk aku hee~~~
semangat beb!!
bile gol "yeahhh!! gool!!!!"
ha tu die y aku nak dgr hahaha ~_~


so bile dh akhir2 sem 5 ni duk cni xlame lg nka berambos dr cni hahak!
aku xsedih sgt nk tglkan Kelantan ni. yg sedih nye cume bile time perlawanan bola aku syyookk sgt duk cni.
memg rase la semangat bola tuh..
p/s:aku terkilan ni xdpt lg chan nak beli baju bola Kelantan y wane merah tuh

No comments:

Post a Comment