Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Saturday, March 5, 2011

bos da datang


assalamualaikum

hye korg.ok hari ni? masih ingat lg pada rainbow? dats mean cik ika? heee~~
cewah! gleme la sgt kan aku ni
syg korg !! http://www.cute-smiley.com

oke2!
selame seminggu aku dok opis mggu depan kan, bos aku xdtg lgsung!
tup tup dpt call bos aku msuk hospital :(

huuwwaaa sedehnye. ktorg 1 mggu xde mood lgsg nk keje tahu x.
memg xde mood sehabuk la aku ckap.
nak wat keje mls..
bos xde keje pon xde byk sgt..
mse byk terhbis gituh jek!




so td amazing! bos datang!
yeay! ade bunyi la jgk kan opis aku nih dr duk senyap jek xde bunyi bos
berbunge2 la ati aku nih bile nmpak bos da msuk opis!
http://www.cute-smiley.com

kesian bos aku msuk hospital
xpe2 bos skrg da sihat kan.
oke hrap sgt2 bos ade good life.
http://www.cute-smiley.com

tp kan ade dgr2 bos kene darah tinggi
ermm mybe kan sbb asyik kene toche jek ng bos kpd bos aku hehe!
klu xfhm buat2 fhm jek suda HAHA

aku mcm nak tonyoh2 jek kepale bos kpd bos aku tuh
die xsedar sume org xsuke ng perangai die..
memakse2 org btol la..
anoying btol la http://www.cute-smiley.com



pls---->harap2 la lepas puan mintak tukar branch lain xde la puan dpt bos yg selenge cm tu lg pas ni(tp sedeh la plak bile dgr puan nk tukar branch http://www.cute-smiley.com


No comments:

Post a Comment