Sila tinggalkan link anda, promise akan terus follow

Saturday, March 5, 2011

jakun giler sey aku nih!


hai korg! masih ingat lagi pd cik ika?
haha mcm la gleme sgt kan
wahaha

oke2!
aku mcm biase la mls kan nk membebel panjang lebar.
juz straight 2 the point suda la kan.

kwn aku ni pkwe die dtg la dr JB nk jmpe die.
ok dtg kelantan tau
so die kene la kan kuar ng pkwe die..
xkan xjmpe plak kan

so nk di kate hari ni aku agak penat sikit
http://www.cute-smiley.com

pg2 bute xdpt nk bangun lambat kene la g kolej ade clas muet!!
memaksekan diri hadir jgk g klas
klu x g rugi la plak kan

so balik kelas aku kluar g mkn ng kwn aku ni ng pkwe die skali..
alamak ai!! aku malu sey!! mcm kcau org dating!!!!

xpe2 wat bodo jek
smpai la ke ptg td kwn aku ajak g KB Mall jalan2
http://www.cute-smiley.com
ok aku teman lgi even aku da malu y teramat sgt dgn pkwe die!!

so td kul 8.47 tiket train.
aku teman lg g KTM di Wakaf Bharu!!

walaweh!!
aku xpenah kot jejak kai kat KTM seumur hdup!!!
aku seakan akan sedikit jakun.
bukan sedikit, tp BANYAK ko tahu!!
http://www.cute-smiley.com

wahh! xsabanye nk tgk train dtg!!
dlm hati ni xyah kate la.. xsabo!!


JAKUN GILER AKU

ok bunyi loceng!
dupdapdupdap
train lalu!! waahhhhhh
sgt seronok kot naik train

pkwe kwn aku pon naik la train bile pintu bukak~~
ok kwn aku jd sedeh la plak hahaha :)

bye2 AKIM(pkwe kwn aku)!!










mood:agak hepy la jgk dpt jalan2 org belanje~~tengs akim & suzyhttp://www.cute-smiley.com

2 comments:

  1. mencik-dow-cmnii. aku tk pernah jumpa ag jejaka suzi tu lagi. tgk gmbar apatah agi. kau tgk dah sebelum aku. siap mkn bersama lagi. dang ! HAHA

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHA! tu la kelebihan aku xsume org dapat!
    haha. :D

    1st kluar g makan, mak ai, punye hipokrit akim depan aku. sepatah haram perkataan xkuar dr mulut die, pemalu ke???haha

    2nd kluar, akim mintak izin suzy nk bebual ng aku. hahaha!

    ReplyDelete